Чому саме Ми?
- Велика кількість задоволених клієнтів
- Більше 13 років досвіду в цій сфері
- Робота з проектами
- Співпраця з дизайнерами
- Багато ексклюзивної продукції
- Постійна підтримка проекту
Історія бренду
З моменту заснування в серці Європи більше 265 років тому компанія Villeroy & Boch перетворилася в одного з провідних світових лідерів в області сантехнічних виробів і озирається на довгу традицію, яка активно накладала свій відбиток і на культуру ванних кімнат. З моменту заснування підприємства багато що змінилося. Але довга і успішна історія фірми є ознакою того, що подальший розвиток підприємства і марки Villeroy & Boch з урахуванням мінливих потреб клієнтів вдався.
Ось уже дев'ять поколінь компанія Villeroy & Boch наповнена віддачею і інноваційним духом сім'ї засновників. Конкуренти стають союзниками. У 1748 році Франсуа Бох і три його сина почали виробництво керамічного посуду і аксесуарів. У 1836 році Жан-Франсуа Бох об'єднався з успішним виробником кераміки Ніколасом Віллеройем, утворивши підприємство Villeroy & Boch. Цей союз породив один з перших світових концернів 19-го століття.
Тридцять років по тому, заснувавши фабрику мозаїки, компанія Villeroy & Boch вперше ступила на стежку будівельної галузі. В майбутньому Меттлах стане покривати світовий попит на нашу плитку, яка сьогодні прикрашає такі пам'ятники старовини, як Кельнський собор і Тунель Холланда в Нью-Йорку. Плитка на підлогу цієї фабрики використовувалася також в розкішній і елегантною внутрішній обробці відомого лайнера "Титанік".
Якість творить історію
З появою водопроводів в XIX столітті фірма приступила до серійного виробництва сантехнічної кераміки, сприяючи поширенню культури прийняття гігієнічних процедур Європі. Нова концепція ванної кімнати, розроблена Луїджі Колані в 1975 році, зробила можливим для Villeroy & Boch підняти ванну кімнату на новий рівень і зробити її місцем для релаксації, відновлення сил і здоров'я. Тепер ванна кімната перестала вважатися тільки місцем проведення гігієнічних процедур, вона стала засобом самовираження, уособленням особистих пристрастей і смаку свого власника. Ванна для багатьох перетворилася в місце усамітнення, де можна розслабитися і відпочити.