Історія бренду Gessi

Історія бренду Gessi

Основна мотивація для заснування Umberto Gessi на 1992 рік власної компанії з виробництва дизайнерсьої сантехніки і ексклюзивних побутових товарів стало бажання внести новий потік у вже сформовані тенденції, які  були визначені торговими марками, що  давно прославилися. Головна зброя, яка використовується в компанії Gessi для завоювання міцних позицій на ринку, є абсолютно новаторська філософія, що сприяє появі принципово нових підходів в розробці зовнішнього вигляду і функціональних характеристик товарів.

Перша творча майстерня компанії розташовувалася в оригінальному будинку з каменю і чорного скла, розташованому в Serravalle Sesia в оточенні пишної зелені. В даний час ця будівля виконує функцію виставкового центру, об'єднаного з торговими представництвами та конференц-залами, натомість початкового застосування в якості виробничого майданчика.

Створення в цьому ж районі великого виробничого підприємства в 2004 році дозволяє компанії здійснювати випуск широко затребуваних товарів, визнаних багатьма поціновувачами високоякісної дизайнерської продукції. Будівництво підприємства площею 58 550 м2, що відрізняється гранично низьким впливом на навколишнє середовище, дозволяє виробляти оригінальну продукцію в необхідній кількості для насичення потреби ринку, представленої численними споживачами якісної сантехніки Gessi.

Постійне зростання попиту на продукцію компанії призвело до розширення виробничих площ в 2010 році майже в два рази, зберігаючи при цьому особливу увагу компанії до захисту навколишнього середовища, що стало можливим завдяки прийняттю інноваційних підходів у створенні технологічного обладнання. Створення багатоцільового індустріального парку, що охоплює площу понад 800 000 м2, дозволяє з'єднати високі виробничі потужності високотехнологічної компанії з витонченим озелененням навколишнього простору і розміщенням об'єктів еко-архітектури.

Перетворення італійської компанії Gessi в глобальну всесвітню організацію в 2006 році відображає впевнений комерційний успіх підприємства, що приділяє велику увагу розробці ексклюзивної продукції. Численні інноваційні розробки, що проводилися компанією, в 2008 році були відзначені почесним титулом Italy's Superbrand. Отримання престижної премії Red Dot Communication Design Award в цьому ж році продемонструвало широке визнання дизайнерських розробок і їх промислового втілення в практичних виробах, що виробляються компанією протягом багатьох років.