Історія бренду

Історія бренду

ПОЧАТОК

У 1954 році, коли робітники керамічної промисловості Civita Castellana постраждали, і їхні вимоги щодо підвищення зарплат не зводилися, 23 молодих робітників вирішили заснувати власну компанію. Щоб знайти необхідні кошти, деякі з них брали позики, інші відклали свої плани на весілля, але всі вони, з напруженою працею та нерозбірливими зобов'язаннями, сприяли здійсненню мрії, здавалося неможливим: вони створили Ceramica Flaminia , який у січні 1955 р. почав виробництво сантехніки.

РОЗВИТОК

Потреби ринку значно змінилися під час економічного буму, і замість окремих предметів мода змінила орнаментальні ряди, що складаються з туалетного чашу та бака, біде, умивальника та колон. Вся біла продукція почала поєднуватися з кольоровими версіями, що відкривають в епоху кольорової сантехніки, яка через кілька років призведе до прийняття багатих і різноманітних хроматичних масштабів.

Внаслідок цих змін з'явилися нові виробничі технології: були прийняті системи ковзання лиття з використанням гіпсових форм, а стара печатка була замінена сучасною конвеєрною пічкою, яка працювала нафтою.

У той же час компанія почала оприлюднювати свої продукти з каталогами, що показують фотографії та технічні дані окремих продуктів.

ПРОЕКТ

На початку 70-х років розширення виробничих потужностей компанії відбувалося з урахуванням зростаючого внутрішнього попиту та перших запитів з-за кордону.

Настав час почати проектувати сантехніку та фурнітуру оригінально, і фермент італійського суспільства в той час сприяло цьому розвитку, що дозволило компанії запропонувати на ринок сміливі, інноваційні форми, що ознаменувало розрив з класичними формами минулого.

КОНСОЛІДАЦІЯ

1980-ті роки характеризувалися частковою механізацією виробничого процесу, через перехід від повністю ручних операцій до автоматизованих систем, особливо в ливарному цеху, що призвело до більшої продуктивності та оперативності. У 1983 році компанія змінила свій юридичний статус на товариство з обмеженою відповідальністю.

РЕВОЛЮЦІЯ

На початку 1990-х років спостерігався період слабкості, і компанія зрозуміла, що вона повинна змінити свій курс, щоб вийти з критичної ситуації. У 1996 році він змінив статус акціонерного товариства, і через кілька місяців розпочалася "революція", оскільки Роберто Паломба взявся за мистецтво і почав розробляти нові продукти разом з Людвіці Серафіні. Було вирішено зосередитися на дизайні, щоб відремонтувати продуктовий ряд та оточення ванної кімнати, також вдаючись до зовнішнього співробітництва, такого як той, що в 1997 році призвело Джуліо Капелліні до створення продукту, який стане іконою змін: Acquagrande умивальник.

ДИЗАЙН

Успіх нових продуктів, що спричинив значні виробничі проблеми, призвів до модернізації виробничих ліній, в результаті чого прийняті системи, що втілюють передові технології та створення двох нових виробничих площ. Цього десятиріччя також бачили друге покоління - сини засновників - взяли на себе ініціативу компанії.

Художній керівник Джуліо Капелліні

Продовжували виробляти інноваційні продукти, що поєднують оригінальний дизайн та нові технічні рішення. У 2004 році Джуліо Каппелліні був призначений арт-директором та відкрив низку спільних проектів як з молодими, так і з добре розробленими дизайнерами: Ceramica Flaminia став точкою зближення для найбільш диверсифікованого дизайнерського досвіду і міг стверджувати, що це виробник сантехніки з найбільшою кількість дизайнерів.

ДУМАЙ ЧЕРЕЗ

Криза, що виникла в 2008 році зіткнулася і з компанією, з проблемою, яка стоїть перед складним та вибірковим ринком. На виробничому фронті завдання полягало у створенні високоякісних продуктів, зберігаючи витрати на належному рівні, повністю використовуючи професійні навички працівників та можливості, що надаються технологічними інноваціями.

Нові продукти

Навіть коли настала криза, компанія ніколи не перестала шукати нові технічні та стилістичні рішення для своїх керамічних виробів. Нещодавнє співробітництво з відомими італійськими дизайнерами, такими як Алессандро Мендіні та Паолою Навоне та міжнародними, такими як студія Nendo та Джаспер Моррісон, є доказом того, що Flaminia має намір продовжувати виробляти дизайнерську сантехніку, повністю виготовлену в Італії, вважаючи, що такі характеристики цілком оцінені на ринку.