Чому саме Ми?
- Велика кількість задоволених клієнтів
- Більше 13 років досвіду в цій сфері
- Робота з проектами
- Співпраця з дизайнерами
- Багато ексклюзивної продукції
- Постійна підтримка проекту
Історія бренду
DORNBRACHT - ЗРОБЛЕНО У НІМЕЧЧИНІ
Всякий, хто займається сантехнікою скаже, що підприємство Aloys F.Dornbracht GmbH & Co. KG з німецького Ізерлону - визнаний світовий авторитет у виробництві змішувачів. Тим часом, історія цієї дійсно дивовижною компанії почалася в 1950 році.
Літній 57-річний робітник Алоїс Ф. Дорнбрахт і його син Гельмут гарували з восьмої до п’ятої години на заводі простими робітниками. А вечора вони проводили в старому бараці, де стояли біля верстата і розробляли абсолютно новий змішувач з висувним виливом. Поклавши свої перші винаходи в чемодан, Алоїс Ф. Дорнбахт поїхав на поїзді в Кельн і кілька днів оббивав пороги магазинів сантехніки. Професіонали оцінили винахід і вже через кілька років компанія Алоїса Дорнбрахта випускала 40 000 змішувачів в місяць. А сьогодні компанія міцно зайняла позицію лідера у виробництві змішувачів преміум-класу, ідеї якої вплинули на технології та дизайн у ванній кімнаті.
За винаходом висувного виливу пішли й інші новації. У 1960-ті на перший план вийшла функціональність і Дорнбрахт показала публіці душ з термостатом, умивальник з одноважельним змішувачем і дзеркальні шафки з полицями і системою освітлення. Зараз все це здається смішним. Ну що тут, начебто, винаходити. Але всі ці звичні для сучасної ванної речі хтось повинен був першим придумати, зібрати і запропонувати покупцеві.
У 1969 році Гельмут Дорнбрахт презентував перший змішувач преміум-класу серії Edition 2000. Він був високий серповидний змішувач, який немов струмінь води виростав з умивальника. Конкуренти сміялися. А покупці бачили інше: функціональність і дизайн. А бренд Dornbracht, тим часом, відкрив новий досі незвіданий сегмент ринку.
У 1980-ті роки функціональність і технологічність стали сумісними поняттями, компанія показала спраглій здивувань публіці серію Domani, розроблену архітектором Дітером Зігер. Змішувачі викликали сенсацію, вони багаторазово копіювалися, а сам Dornbracht остаточно утвердився в ролі законодавця сантехнічної моди, почавши роздивлятися ванну, як витвір мистецтва.
Серія Tara побачила світ в 1992 році. Тоді критики заговорили, що Dornbracht знову всіх переграв. Фокус був дуже простий. У 90-х всі вважали двохважельні змішувачі архаїзмом, здавалося, одноважельні назавжди увійшли в кухні і ванні. А Дітер Зігер взяв і розробив двохважельний змішувач, вдихнувши в нього нові віяння часу. І до цього дня мало кому вдається перевершити Dornbracht. Сімейне підприємство тримає руку на пульсі найвідоміших культурних подій світу. Спонсоруючи численні арт-фестивалі, виставки сучасних художників і фотографів, Dornbracht не упускає жодної мало значимої тенденції. А як стверджують деякі експерти ще й примудряється впливати на сучасну культуру. Так що стає незрозуміло, це Dornbracht так слідує культурі або це сучасне мистецтво підлаштовується під Dornbracht.
Світове лідерство зажадало і принципово іншого підходу до виробництва. Цехи компанії збільшилися в площі з 8000 м2 в 70-х роках до 25000 м2 в 2000-х. Змінилася і класична лінійно-функціональна структура управління компанією. Тепер вся фірма уявляє собою систему незалежних один від одного модулів. Це дозволило підвищити ініціативність співробітників, вони навчилися шукати найпростіший шлях вирішення завдань і стали розуміти свій особистий внесок в кінцевий результат. Так що тепер, як зізнається онук Алоїса Дорнбрахт - Матіас, немає жодного міліметра кромки, жодного радіуса, на який би можна було поліпшити виробничий процес, тому що тепер він досконалий. А другий внук Алоїса - Андреас вважає, що увага буде зміщуватися від архітектури і технології в ванних до зв'язку з духовною складовою - а саме з водою.