De Dietrich - історія бренду

De Dietrich - історія бренду

Історія компанії

Засновником підприємства є спадкоємець заможної сім'ї комерсантів зі сходу Франції Жан Дітріх (Jean Dietrich), який інвестує гроші в створення кузні для виробництва виробів з заліза і сталі. У 1684 році Жан Дітріх купує першу кузню в селі Ягерталь (Франція). Він досягає успіху в цьому підприємстві, за що, вже після своєї смерті, в 1761 році отримує прізвисько «Король Заліза».

ФОТО 001.jpg

Засновник компанії - Жан Де Дітріх

У 1761 року онук батька-засновника, Жан Дітріх, отримує дворянський титул з рук французького короля Людовика XV. Після цього до прізвища Дітріх додається частка, що означає приналежність до дворянського роду «de» («де»). Жан Де Дітріх стає найуспішнішим землевласником Ельзасу і найбагатшим в північно-східному регіоні Франції. У 1778 році Людовик XVI надає Жану Де Дітріх марку у вигляді мисливського горна для захисту продукції від підробок. Цей символ досі є логотипом бренду і гарантією якості групи De Dietrich. У 1790 році Де Дітріх був призначений мером міста Страсбург. 26 квітня 1792 року на площі Броль вперше звучить замовлений Де Дітріх сімейний гімн - Марсельєза - пізніше став державним гімном Франції. Протягом всього XVIII століття De Dietrich є офіційним постачальником ядер і ядерних гармат для французького королівського двору.

De Dietrich починає індустріальну еру великим виробництвом чавуну і заліза, перетворюючи кузні в металургійні і механічні цехи. Область сфери діяльності компанії розширюється: вона стала включати в себе виробництво різних механічних конструкцій і залізниць. Новий ступінь розвитку в історії підприємства починається завдяки Амелі де Дітріх (Amelie de Dietrich). Очоливши зростаючу компанію в 1806 році, Амелі визначає головним напрямком у виробництві дизайн продукції. Підприємство починає виробляти обладнання для залізничного транспорту, а також декорують аксесуари зі сталі та емальованого заліза. У XIX столітті компанія продовжує розвиватися і до кінця сторіччя ще один представник династії - Ежен Де Дітріх - намічає додатковий напрямок у розвитку виробництва - автомобілебудування. У 1896 році Ежен знайомиться з сімейством знаменитих винахідників XIX століття - Боле (Bolle). У числі їхніх винаходів були кілька моделей автомобілів з дуже потужними на той час двигунами. De Dietrich починає займатися виробництвом автомобілів за ліцензією Амадея Болле. Влітку 1897 на заводі в Люневіль був виготовлений автомобіль De Dietrich-Bolle.

У 1899 році компанія налагоджує власне виробництво і починає випуск одного мотора в день. Чотири автомобілі виробництва De Dietrich брали участь в першій великій міжнародній гонці Париж - Амстердам і показали непогані швидкісні результати. Цей успіх робить хорошу репутацію автомобілів De Dietrich-Bollee по всій Європі. Але так як автомобілебудування розвивалося стрімко швидко в кінці XIX століття, то технічні характеристики автомобілів De Dietrich-Bollee почали швидко поступатися конкуруючим фірмам. Ежен де Дітріх починає шукати нових конструкторів.

XX століття

ФОТО 002.jpg

Машина De Dietrich Bugatti

Восени 1901 року на Міжнародній автомобільній виставці в Мілані Ежен де Дітріх знайомиться з молодим інженером Етторе Бугатті (Ettore Arco Isidoro Bugatti), які працювали на фабриці триколісних велосипедів Stucchi. На виставці Бугатті представив свій власний автомобіль з чотирициліндровим двигуном. Ежен де Дітріх пропонує перспективному конструктору контракт і можливість використовувати всі виробничі потужності для створення автомобілів. Бугатті з ентузіазмом приймає пропозицію і починає роботу в одному з заводів De Dietrich в Райсхоффені. Уже тоді двигуни Бугатті об'єднали в собі переваги, які згодом зроблять його одним з найвідоміших автомобільних конструкторів в Європі.

 

18 жовтня 1903 року автомобіль De Dietrich Bugatti виграє гонку в Берліні. Але зайва захопленість Етторе Бугатті постійним технічним вдосконаленням не дозволяла пустити моделі автомобілів на потокове виробництво. За кілька років співпраці з De Dietrich був виготовлений автомобіль, що призначався Миколі II, але жодна з моделей так і не надійшла в серійне виробництво. Ежен починає втрачати терпіння. Через шість років інвестиційної роботи компанія відмовляється від виробництва автомобілів і зосереджує увагу на виробництві машинобудівного устаткування, обладнання для залізниць, апаратів для зародження хімічної промисловості, опалювальних приладів для індивідуального і центрального опалення, а також обладнання для кухні. Уже в 1910 De Dietrich випускає першу плиту на дровах і вугіллі «Mertzwiller», це поклало початок виробництву побутових приладів французької марки.

У другій половині XX століття De Dietrich стрімко розвиває всі напрямки виробництва. Побутова техніка стає одним з головних напрямків діяльності. У різні роки розробляються різні прилади: в 1950 році - перше поворотне пристосування для смаження кави; в 1956 році - перша газова плита; в 1977 році - перша електронна кухня; в 1980 році - перша індукційна панель для приготування їжі в домашніх умовах; в 1982 році - перший мультифункціональна духова шафа з піролітичним очищенням; в 1985 році - перша склокерамічна варильна панель з вбудованою панеллю керування; в 1992 році - перша на ринку склокерамічна поверхня з сенсорним управлінням. У 1996 De Dietrich купує OERTLI, завод по виробництву пальників. 1999 De Dietrich купує Schaefer Interdomo, виробника конденсаційних і сталевих котлів.

XXI століття

У 2000 році компанія патентує функції Eolyse і Pyroclean для побутових приладів. Починає випуск духових шаф з сенсорним управлінням. У 2005 для духових приладів винаходиться програма Професійного низькотемпературного приготування.

 

У 2005 році два продукти підрозділу De Dietrich Thermique (чавунний казан і газовий котел) отримують премію французького інституту дизайну Janus. У 2007 році De Dietrich випускає необмежену конфорку Continuum, з найбільшою зоною для приготування їжі на ринку побутової техніки та унікального духового Шафи Matrics з кольоровим матричним дисплеєм.

Посудомийна машина Quattro удостоюється «Премії за інновацію 2007 року». В цьому ж році духову шафу удостоюється премії французького інституту дизайну Janus за духову шафу Matrics, індукційну поверхню Infinity, витяжку з інтелектуальною системою управління ICS.

У 2010 році індукційна варильна панель Le Piano удостоюється премії французького інституту дизайну Janus за комплексне проектування. 6 листопада 2013 року французька дочірня компанія Fagor-Brandt, оголошує про подачу заявки на банкрутство. 2014 року група Fagor-Brandt купується алжирським конгломератом Cevital. З цього моменту починається повне відродження компанії. У 2017 році De Dietrich запускає повністю нову інноваційну лінійку побутової техніки.