Історія бренду

Історія бренду

У Чехії з моменту заснування і до цього дня бренд JIKA був і залишається виробником № 1 на ринку сантехніки.

Згідно з останніми опитуваннями покупців, Jika - символ традицій і якості. Якість і доступна ціна - секрет швидкого зростання популярності бренду на міжнародному ринку. Популярність марки Jika зростає не тільки на вже завойованих ринках України, на Балканах і в Росії, але також на відносно нових ринках Західної Європи, на Близькому Сході і в багатьох інших країнах. Широкий асортимент, висока якість виробів і індивідуальний підхід до клієнтів - ось секрет цього успіху.

Традиції виробництва кераміки в Чехії сягають корінням в глибоке минуле. Найперший європейський завод з виробництва керамічного посуду і санітарної кераміки був заснований в Зноймо в 1878 р. Крім найпростіших попередників сучасних унітазів, завод також виробляв раковини і глечики для вмивання. Завод в місті Bechyně, побудований в 1961 році, - один з найсучасніших в Європі.

У 1991 році швейцарська фірма Keramik Holding AG Laufen набуває завод в місті Bechyně (відомий як Jihočeská keramika). У 1995 році, компанія набуває завод в м. Зноймо, відомий під назвою Keramické závody. В цьому ж році був зареєстрований новий бренд - JIKA (слово походить від двох перших і двох останніх букв колишньої назви компанії JIhočeská keramiKA).

У 1999 році в Празі ґрунтується Laufen CZ. Три роки по тому, у 2002 році, два заводи Jika і Laufen CZ об'єдналися в єдину компанію Laufen CZ s.r.o. Так була створена компанія з виробництва та продажу санітарної кераміки і аксесуарів для ванної кімнати, в якій на сьогоднішній день працює близько 800 чоловік.

Після придбання Jika в 1999 році, іспанська компанія Roca, світовий лідер у виробництві сантехніки, ще більше зміцнила свої позиції на світовому ринку. Одночасно з цим Roca Group стала власником швейцарського концерну Laufen і двох його заводів (частиною якого на той час була Laufen CZ).