Інтернет магазин Ceramo
Чому саме Ми?
- Велика кількість задоволених клієнтів
- Більше 13 років досвіду в цій сфері
- Робота з проектами
- Співпраця з дизайнерами
- Багато ексклюзивної продукції
- Постійна підтримка проекту
Історія бренду
З смиренних початків у 1872 році, коли американський бізнесмен Джон Пірс відкрив цех із заліза в Массачусетсі, Ideal Standard має глибоку і багату історію.
Відкриваючи офіси в Лондоні та Парижі в 1896 році, американська компанія Radiator (як і тоді) швидко перетворилася на найбільшого у світі постачальника опалювального обладнання. Після вражаючого злиття наприкінці 90-х років, з’явилася компанія Standard Sanitary Manufacturing Co.
До початку 1900-х років такий успіх був стандартним санітарним, що компанія перетворилася на найбільшого постачальника сантехнічних виробів у світі. До 1929 року Standard Sanitary мав фабричні підрозділи по всій Північній Америці та Європі, і був одним з перших компаній, що займаються виробництвом ванної кімнати, щоб очолити новаторську тенденцію приведення як практичності, так і приголомшливої естетики до приміщень для ванних кімнат, включивши виробництво в Халлі (Hull) з 1936 року.
Переживши велику депресію 30-х років і приділяючи більшу частину своїх ресурсів військовим зусиллям 1939 - 1945 років, компанія пережила кілька бурхливих років. Однак до 1946 року American Standard відзначав свої перші 50 років у бізнесі.
До 1957 року, через зростання спільного ринку ЄС, Європа стала найприбутковішою частиною бізнесу American Standard. Для цих зарубіжних ринків в 1961 році American Standard почав торгувати під назвою, яку ми знаємо і любимо сьогодні: Ideal Standard. До кінця 1970-х років, після виходу з чавуну, компанія увійшла до ринку виробництва акрилової ванни та продовжувала використовувати нові проекти своїх європейських партнерів, щоб революціонізувати сантехніку та ванну.
Наприкінці 1980-х років відбулося придбання Sottini, потім в 90-х роках American Standard зробив своє найбільше єдине придбання століття; британський Armitage Shanks та італійський бренд Ceramica Dolomite від Blue Circle. До середини листопада Ideal Standard чудово захопив свою частку на ринку для wellness и luxury, впровадивши фільтри для чистої води та прикраси для ванної кімнати. У 2007 році American Standard продав свої три основні світові підприємства глобальній компанії з приватного капіталу, і в тому ж році було створено Ideal Standard International з штаб-квартирою в Бельгії.
До 2012 року компанія Ideal Standard International працювала у 20 країнах, де працюють понад 11 000 працівників, і продовжує виробляти продукцію найвищої якості з споживачем у самому центрі бізнесу. Завдяки використанню найбільш інноваційних методів проектування, висококваліфікованої майстерності та постійного пошуку нових пригод у виробництві найкращих сантехнічних виробів, Ideal Standard продовжуватиме збільшувати свою присутність у Великобританії, Європі, Близькому Сході та Північній Африці.
«Тепер, коли ми беремо участь у наступному етапі росту та інновацій, це світовий бізнес, багатий історією та поєднання гідних традицій минулого з сучасними нагородами цифрового майбутнього, в якому Ideal Standard вітає його наступне покоління співробітників».